http://modeblogga.blogg.se/

MÅNDAG

Kategori: DAY

Halllååå! Nu är snart måndagen över och det är jag otroligt glad för. Dagen har kanske varit ganska bra, mina sista lektioner var rätt flummiga.. men jag var så trött. Dessutom slapp jag plugga när jag kom hem, så jag kanske ska vara glad för denna måndag! Blev påmind på en blogg (bindis, haha) att det var Top model idag.. har nu missat första kvarten, så jag får se det på play någon dag. 

Imorgon slutar jag tidigt och då ska jag med Emelie hem. Vi ska på ett pass och sedan ska jag sova där, eftersom vi har sovmorgon till 10.40 och jag har ingen skjuts in. Bonde ni vet. Men det löste sig och det tackar jag Emelie för, haha. 

Nu ska jag sova (I TID OCKSÅ) och vi kanske hörs imorgon! 

En solnedgång jag fotade för några veckor sedan. 

KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2013-01-21 | 22:44:11

    JAg är din favoritbinda

Kommentera inlägget här: